ماساژ سر و صورت

ماساژ سر و صورت

ماساژ سر و صورت

هدف اصلی از ماساژ سر و صورت، باز کردن راه‌ها و رها کردن انرژی‌های منفی است که گمان می‌رود منشأ بیماری‌ها هستند. از نکات مثبتی که برای این روش یاد می‌شود، می‌توان به این‌ها اشاره کرد:
– با تحریک مسیرهای غدد لنفاوی، از بدن سم‌زدایی می‌کند
– کاهش درد میگرن
– علایم کم خوابی، بی خوابی و بی قراری را کاهش می‌دهد
– قدرت حافظه را بهبود می‌دهد
– بدن را آرام می‌کند و تنفس را بهتر می‌کند
– ضربان قلب و فشار خون را پایین می‌آورد
– استرس و نوسانات هورمونی را کم و جریان خون را بهتر می‌کند
– به رشد مو کمک می‌کند

ماساژ سر و صورت

اگر می‌خواهید چین و چروک روی پوست ننشینند..،

اگر می‌خواهید به سرعت از شر چین و چروک‌های سطحی یا عمیقی که با سپری شدن عمر به شما تحمیل می‌شود، خلاص شوید، تکنیک‏های ماساژ صورت به راحتی می‌تواند این خواسته را برای شما دست یافتنی کند. ماساژ کامل سر و صورت روشی منحصر برای افرادی است که می‌خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. این ماساژ از حدود صد سال پیش که با استفاده از روغن‌های گیاهی روی نواحی حساس سر، گردن، گوش‌ها و عضلات صورت با فشارهایی متفاوت به پوست وارد می‌شد، مورد استقبال قرار گرفت.

ماساژ سر و صورت

همچنین برای برطرف شدن خستگی چشم، بهبود سردردها و میگرن ، تقویت ماهیچه‌های صورت و کاهش استرس بسیار موثر است. با اینکه ماساژ سر در اکثر ماساژها به صورت تلفیقی اجرا می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم این ماساژ، به عنوان مکمل در کنار ماساژهای دیگر اضافه شود تا از خواص آن بهره‌ بیشتری ببرید. در ماساژ سر و صورت هم که کششی و فشاری در قسمت‌های مختلف آن اعمال می‌شود، باعث کاهش چین و چروک کم عمق پوست صورت، تحریک جریان خون، کاهش استرس و تنش و در نهایت نرم‌تر شدن پوست و آبرسانی بعلاوه رساندن مواد غذایی به پوست و سلامت آن می‌شود.

در ماساژ سر و صورت ماسور با استفاده از تکنیکهای سبک سطحی و همینطور نوازشی و کوبشی سبک موجب افزایش گردش خون و دفع سموم از زیر پوست میشود که تقویت عضلات صورت و بیشتر شدن حجم آنها را به همراه دارد.

در ادامه بخوانید: ماساژ لنفوتراپی زیبایی صورت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *